r/serbia • u/bamba_kruc • 18d ago
Politika (Politics) Studenti se zvanično ograđuju od njih.
Kakvo zadovoljstvo za videti. Izbrisaće sami sebe. Ukoliko ne priznaju da su nesposobni i urade jednu jedinu stvar koja ih može spasiti na političkoj sceni, a to je da se sklone sa strane i ne izađu na eventualne izbore, svima će sve biti jasno.
Kada se pojavi studentska lista, vrlo brzo borba dobija novi smisao i novu dimenziju. Živi bili pa videli.
417
u/International-Job522 18d ago
Njima je ovo top. Dobijaju dobre plate, a ne donose nikakve odluke. Većina bi sigurno da ovako i ostane
98
52
u/nattsd Populizam je ubio 6. oktobar! 18d ago
Đilas ne živi od te plate. Stvarno ste infantilni, prave žrtve DB-a kao i ovi sa FDU.
I da pojasnim, nisam za Đilasa niti bih glasala za njega.
73
u/Masalin_light 18d ago
Naravno da ne zivi od plate kada je postenim radom stekao desetine miliona, ali ipak ga pomaze cerka koja da bi prezivela radi kod drugara mu Sapera na projektu EXPO 2027 koji finansira drzava sa 15.5 miliona.
Dragan Đilas: Imovina, zarada, biografija | KRIKhttps://nova.rs/vesti/biznis/saper-se-vratio-u-igru-dobio-milionski-posao-od-drzave-u-pravom-trenutku-godinama-bio-u-minusu/19
6
u/besieged_mind 18d ago
I ti misliš da njegova ćerka dobije 5 od 15 tih miliona?
61
u/Masalin_light 18d ago
Verovatno dobija slicno kao i sin Danilo u vinoteci, 800 evra i markicu za prevoz.
5
u/besieged_mind 18d ago
Ne treba više markica za prevoz, firme isplaćuju troškove prevoza u gotovini.
Đilas više nema šta da traži na političkoj sceni, ali ovaj lov na veštice koji vam organizuje naprednjačka propaganda vam neće izaći dobro na nekoj drugoj strani.
Upoređivanje Danila sa bilo kim je odvratno, a pre svega preglupo. Ona za razliku od njega nema firmu, ima fakultet i ide na posao kao sav drugi svet
4
69
u/dr_popara02 Kraljevo 18d ago
A šta su pogrešili sa ovim. Ni ja nisam neko ko lako širi teorije da su svi lažna opozicija ali on i gospođa Tepić su to bogami dokazali.
Šta bi sa onom "olujom" koju je najavljivala 4. avgusta baš na godišnjicu prave "oluje" i progona Srba. Šta se desilo taj dan?
Ništa, samo je dala municiju tabloidima za napade I širenje priče kako opozicija priželjkuje oluju.
→ More replies (10)11
u/nattsd Populizam je ubio 6. oktobar! 18d ago
Ne razumem pruču o Đilasu u ovom momentu. Kome se obraćaju? Šta je poenta? (Ne volim ga još od Verice Barać.)
→ More replies (15)20
u/besieged_mind 18d ago
Bukvalno potpuno nejasno i infantilno skretanjem pažnje s Vučića, policije i vlasti na opoziciju koja se tetura van ringa i opasnost je studentima nejasno je kako.
16
u/Jaystey 18d ago
Nije nejasno. Prosečan sns birač, pri tome mislim na onoga ko iz ubeđenja ma kakvo ono bilo, glasa za sns, Đilasa ne podnosi zbog xyz serviranih priča o njemu. Na ovaj način lista se ograđuje od njega iz prostog razloga da taj isti ne bi rekao "e ja da glasam za studente pa da mi dovedu ponovo onog Riđeg, jok vala".
Potez je skroz na mestu, jer realno imaš ljude koji su baš na toj klackalici...
17
6
4
u/oldmoneyblues 18d ago
Ja verujem da neandrej ovima kad se vide privatno iza zatvorenih vrata jebe sve po spisku. On mora da laze i da maze i trpi kritike dok oni ne rade nista i primaju pare iz budzeta. Ovaj rezim bolju opoziciju nije mogao da izmisli.
166
u/PetarK01 Novi Sad 18d ago
Ogradili se još prvog meseca blokada ali ok
66
u/bamba_kruc 18d ago
slažem se, ali se ne sećam da je ovako direktno i nedvosmisleno svrstan među probleme.
18
154
u/lighyyears 18d ago
Nadam se prijevremenim izborima i da pobjedi studentska lista sa kompetentnim pametnim mladim ljudima kojima je stalo do naroda,pozdrav iz Hrv.
45
30
u/VteChateaubriand Porteba za uništenjem je kreativna potreba 18d ago
Još bolje, najavljuju lustraciju 🔥🔥🔥
78
u/Masalin_light 18d ago
Covek ima 60 godina od toga 30 u politici sa 20+ miliona evra imovina "vidljive" po KRIK-u, ali lik i dalje ne misli da okaci kopacke o klin.
→ More replies (3)
103
u/NOMAN021 18d ago
Meni još uvek nije jasno kako ljudi mogu ovo djubretu da veruju posle onog obskurnog postizbornog sastanka sa kurčićem.
10
2
26
u/Numerous_Elk4155 18d ago
Gde je ovo postovano daj link
16
u/bamba_kruc 18d ago
fdu instagram, jak video
34
3
u/rivotril2 18d ago
je li obrisano, pošto ne mogu da nađem?
1
u/Ok-Cartoonist3918 18d ago
Poslednji video o totalnoj lustraciji ali brzo ide pa se ne vidi odmah. Skini snimak pa uspori i videćeš
6
2
40
u/Nervous-Access-855 18d ago
Koliko nadrealno zvuci ali najveca pretnja za studentsku listu je deo opozicije. Djilas je sam sjebao jedinstvo opozicije kada nije podrzao stav vecine i otisao u bojkot ali ne u pola gradova i time zbunio glasace i dao Sns-u na tacni Beograd. Da nije to uradio ne bi bio problem u Nisu i grad bi bio u rukama opozicije. I bas kakva je koincedencija da tri stranke koje su bile za bojkot su bas jedine tri stranke koje nisu odmah podrzali studente kada su u maju izasli sa zahtevom za izbore. Na stranke koje mislim su SSP, DSS i Ponos.
4
u/besieged_mind 18d ago
I kako su sada oni najveća pretnja po studentsku listu?
19
u/Nervous-Access-855 18d ago
Dobro mozda ne bas najveca ali svakako opasnost da ne podele glasove sad kad napokon imamo jednu listu. Sns-u mozda opala podrska ali i dalje imaju veliko glasacko telo koje ce da izadje na izbore i koje je disciplinovano. Opozicija moze lako da zbuni glasace ili unese neki razdor kao sto uradio Djilas prosle godine.
→ More replies (2)1
u/Quiet-Pressure4920 Beograd 18d ago
ja sam 1/1 hteo da glasam za njega i za mariniku na izborima, medjutim kad je najavio bojkot iz cista mira a u tom trenutku su bili najjaca opozicija automatski mi je postalo kristalno jasno da su zvalonjini .
2
u/Nervous-Access-855 18d ago
Nije samo to nego sto sjebali koliciju bez razloga. Bilo 5 protiv 3 za izlazak na izbore i oni nisu ispostovali to i jos zbunili glasace time sto u jednim gradovima izazli a u drugima ne. I sad kako oni misle da mi mozemo ponovo da im verujemo. I mislim da oni mogu da nas sjebu ako izadju na izbore i ne predju cenzus. Nama onda propadaju ti glasovi protiv Vucica.
9
u/VoidJuiceConcentrate 18d ago
Reddit recommends be like "ah yes, the American who views posts in English and follows mainly American subreddits. Better show them Serbia"
2
u/Quiet-Pressure4920 Beograd 18d ago
I think cause it became quite a big story, the protests in Serbia. A lot of subs are talking about it and a lot of media are reporting on it. Probably why
2
u/bamba_kruc 18d ago
Hahah sorry about that bro...
5
u/VoidJuiceConcentrate 18d ago
Not your fault lol. Reddit be showing me odd recommendations lately.
1
40
u/spaceberry__ 18d ago
5
u/besieged_mind 18d ago
Inače nakon ovog ima teška oštećenja bubrega, ali hahahahah šala komika pujo šotka.
3
u/spaceberry__ 18d ago
1
u/besieged_mind 18d ago
Ne sumnjam, siguran sam da isto kažu i ovi koji su momku izlomili bubrege u Valjevu.
3
u/spaceberry__ 18d ago
kako je to povezano?
momak je iskreno stupio u borbu za slobodu i izlomili su ga sns batinasi
marinika je gluperda i neradnik koji je svesno predao beograd vucicu a onda krenula da kvazi protestuje gladju (primajuci infuziju sve vreme).
momak je heroj, a marinika glupi opurtunista
7
u/ScavHD SF-SN ✊ Ruke su vam krvave 18d ago
Meni samo top sto ovde nije Nestorovic, sto na snimku nema Porfirija i Irineja, sto nema nigde Milosa Jovanovica koji je javno rekao da moze da saradjuje sa njima na lokalu.
1
u/Keljmenc 18d ago
Pa kad ih režim ne pljuje jako mora da nisu tako strašni.
Nema to veze studenti su najpametniji.
5
u/OrganismStar 18d ago
Koga god oni razvlače godinama po svojim blatoidima a narod ga ne voli, znajte da je njihov. To su likovi i stranke koje služe za distrskciju narodnog fokusa, poput beskonačnih tema tipa Kosovo, Republika Srpska, Evropa, međunarodna zajednica... Sve to im je potrebno da stvaraju privide, međutim, sa studentima nema privida. Kraj. 🙂
4
u/No_Understanding1538 18d ago
Pa da, to i jeste poenta, zato ne treba ni trositi energiju ni na sta drugo osim na nasu borbu, a kada dodje do izbora videce se sve
4
22
u/Hopet28 18d ago
Sad ce biti ono sto pricam odavno, a to je da ce lazna opozicija da pocne sa napadima na studente, ako ne cak i gore od rezima.
Laznoj opoziciji je jedina sansa bila da se preko ledja studenata docepa vlasti, jer jedva neko od njih i predje spusteni cenzus, koji im je drugar Vucic i spustio da bi ih pravio i dalje relevantnim, a oni njega odrzavali na vlasti.
→ More replies (1)6
u/Yuropeann православни талибан 18d ago
Poceli su odavno udji na twitter vidi sta sve pisu pogotovo njihovi botovi
6
9
u/Appropriate_Status42 18d ago
Kad sam pre god dana na ovoj platformi pisao da su on, Marinika i ,,opozicija" iz parlamenta igraci rezima, dobijao sam po 30 i kusur minusa ako pisem pre 16:00h. Valjda im botovi rade do tad, nem pojma.
Djilasova svrha je da bude antagonista superheroju zvali koji gradi,a ovaj bi da rusi.Prica radi posao, par puta su me bumeri optuzili da sam za djilasa kada bih rekao nesto protiv zvale.
3
3
u/dexyplan25 18d ago
Baki sine, partija ali i politička artikulacija potpuno ista kao žvala, samo ligth
3
u/Vegetable-Avocado543 17d ago
Tako i treba, iskreno dosta mi je više njih i njihovih glupavih grešaka zbog kojih onda blate studente, mogu slobodno da kažem da ih ne volim isto kao i SNS, bolje imati pravog neprijatelja nego lažnog prijatelja.
18
17
18d ago edited 18d ago
6
u/Clean-Science-8710 18d ago
I Marinika strajkovala gladju pa sta?
A ovaj covek ako je covek treba da istupi iz SSP
4
18d ago
Tako je, "ako je ovaj čovek, treba da istupi iz SSP" iako je umalo platio glavom, onaj "ako je čovek, treba da prestane da bude policajac" iako je sprečio 100 batinaša da prebiju 10 klinaca, pa i onaj drugi iz Kule što nije dao da murija bije ljude, dok ne ostanu samo neljudi i koristoljubivi.
A onda kad se ponašaju kao neljudi ili gledaju samo svoje dupe, onda će da se pljuju za to isto tako kolektivno, ali barem će sveti i bezgrešni arbitri Redita moći da kažu "Vidiš?!"1
u/Clean-Science-8710 18d ago
Rreba da istupi i da ispostuje vokju studenata
2
18d ago
Sećam se kad su srpski policajci na Kosovu istupili jer je to bila nečija volja, pa je baš fino ispalo.
Ali ok, to je bio SNS kult ličnosti, a to ne valja. Ovaj kult ličnosti studenata je ok zato što je naš, je li tako?7
u/Clean-Science-8710 18d ago
Aj ne seri, molim te. Opozicija za 13 godina uradila kurac. Djilas kao gradonacelnik? Secamo se neki
2
18d ago
Važi, neću da serem kad si me tako lepo zamolio.... Ja pričam o čoveku iz stranke koji je umalo platio glavom podržavajući studente, a sad ispada kontrolisan, a od vas mozgova samo "A Marinika? A Đilas? A 13 godina?". Kako god.
7
u/Clean-Science-8710 18d ago
Pa oni mu vode stranku, batice. To je kao da kazes da je zvalavi dobar a ne valjaju ovi oko njega
→ More replies (6)5
u/ExplicitGG 18d ago edited 18d ago
ali ako ćemo iskreno nema sreće sa đilasom. preveliku stigmu nosi na leđima i red mu je da mu se kaže da za njega mesta nema.
s druge strane utisak mi je da se studeti žešće zanose pa su se ubacili u ulogu moralnog autoriteta, ne znam kakve bitnosti i kakve zajebanosti. naravno uradili su veoma bitnu stvar da su devet meseci držali da se vatra ne ugasi, i što su do mnogih dobacili i preveli ih na ovu stranu, ali ne bi se ništa desilo da iza sebe nisu imali narod koji je prigrlio, ljude koji su rizikovali egzistenciju i ljude koji godinama grizu i udaraju po vlasti. te zadnje dve grupe a posebno oni koji čine njihovu uniju su realno najveći heroji i ono najprogresivnije što srbija ima.
8
18d ago
Sve je to ok brate, ali "uradili su koliko niko drugi i zato samo treba slušati šta oni kažu", a ako oni kažu da je SSP kontrolisana opozicija, koga zabole što je neki tamo Mitrović iz SSP umalo platio bukvalno glavom podržavajući ih tamo na ulici, kada recimo, Milivojević to radi po novinama i televizijama "od početka". Ne?
Biće zanimljivo kad lista izađe...5
u/ExplicitGG 18d ago
ali "uradili su koliko niko drugi i zato samo treba slušati šta oni kažu"
jbg to je besmilica koja će morati da se trpi do tamo iza izbora. meni se lično povraća na njihovo bezumno obožavanje ali fenomen je zaživeo u narodu i nije da je skroz štetočinski :)
11
18d ago
Pa sad diskutabilno je da li je štetočinski kada redari na protestu tolerišu ruskog Isusa a EU zvezdice nemaju oči da vide, ili kada 28. juna izađe Lompar i počne da priča o Kosovu i Velikoj Srbiji na protestu koji je počeo sa "Ruke su vam krvave" i kada se samo oni koji nisu ni za Isusa a ni za Lompara opominju da "ne dele", dok se ostalima piri i u hladan krompir.
No, videćemo.3
u/ExplicitGG 18d ago
ali s druge strane imamo ljude iz našeg okruženja koji su ćutali ili čak glasali za sns, a koji su danas na opozicionoj strani. ili da ne mogu da dobiju kosjerić i zaječar a da ne upregnu celu državu. mislim razumem te, bodu i meni oči te pojave, ali budi malo realan :)
7
18d ago
Ne znam šta je toliko smešno u celoj ovoj stvari da bi svaki komentar završavao sa smeškom, ali ok, hajde da budemo realni:
U ovom momentu, ovi se bave Đilasom. Očigledno ništa preče ne postoji ni posle Valjeva, ni posle Petrovca, ni posle "streljanja" u NS, nego opet jebeni Đilas.
Eto, to je realno, i brate, ništa mi tu nije smešno.5
u/dr_popara02 Kraljevo 18d ago
Šta bi na kraju sa onom "olujom" što je gospođa Tepić najavljivala za 4. avgust?
8
18d ago
Pitaj nju, ona je to najavila.
8
u/dr_popara02 Kraljevo 18d ago
Ona je to najavila, i kao i sve na kraju, ništa se nije desilo.
Samo je dala municiju tabloidima da pišu kako opozicija priželjkuje "oluju" i kako su tužioci u dosluhu sa opozicijom.
Znači ona i Đilas su Vučićevi 1/1, žao mi je ali tako je.
6
18d ago
Dobro, i sad kad si ti meni "objasnio" da se sa Marinikom desilo ono što svi znaju da se sa Marinikom desilo, kakve to veze ima sa ovim što sam ja rekao o konkretno Mitroviću?
3
u/dr_popara02 Kraljevo 18d ago
Napisao si "Ko o čemu, svi o Đilasu i to baš sad...", eto konkretno o gospodinu Đilasu i gospođi Tepić i zašto ih svi napadaju
6
18d ago
I naveo primer čoveka iz Đilasove stranke koji je umalo platio glavom podržavajući studentsku borbu na ulici za razliku od raznih ovdašnjih opozicionih heroja, ali jebi ga, totalno si me pokopao sa "Ali Marinika..." kontra-argumentom, evo ne mogu da dođem sebi.
2
u/dr_popara02 Kraljevo 18d ago
Đilas i Tepić jesu kontrolisani, i to se na njih odnosi, ti si spomenuo Đilasa, ja sam ti odgovorio na komentar kako Đilas jeste Vučićev, a vrv i SSP u celini.
7
18d ago
Jasno brate, kažem ja, jebeš ti to što su čoveku razbili glavu kad je kontrolisan, znači da je sigurno i to razbijanje bilo kontrolisano, jer "Marinika...". Objasnio si.
2
9
u/bamba_kruc 18d ago
Đilas je pre dva dana rekao da će da ide u nekoliko kolona za izbore. Ja razumem da mora da preživi na političkoj sceni, ali isto kao što se smradovi iz SPS ograđuju od Ivice i njegovih stavova, mladi ljudi iz SSP-a treba da se ograde od Đilasa i iznesu svoje mišljenje. Na slici koju sam okačio je i koju su studenti podelili je Đilas, a ne Peđa kom kapa dole.
1
18d ago
Buraz, mislim da smo već dovoljno upoznati s tim kako kod nas među rajom funkcioniše stari dobri princip "iste govnjive lopate za pretovar", tako da nemojmo se zajebavati.
U prevodu, Đilas=Đilasovi
4
u/bamba_kruc 18d ago
Svako je odgovoran za svoje ponašanje i izjave i došlo je vreme da se svedu računi ko je ko i ko za koga radi. Ako npr izađu pored studentske liste i okrnje taman dovoljno da sotona uzme većinu, šta ćemo onda? Ovo je istorijski trenutak i da su svi imali stav Milivojevića, Bačulova i Save, a to je da će da se pomere u stranu i pomognu kako mogu ovo bi mnogo brže išlo. Đilas ima gomilu dobrih ljudi iza sebe, ali njegova je poslednja.
6
18d ago edited 18d ago
Pa u pravu si, trebalo je i Mitrović da se pomeri u stranu, pa da kao i Milivojević, Bačulov i Sava, elegantno izbegne razbijenu glavu. Ovako em ima razbijenu glavu, em je proglašen za kontrolisanu opoziciju, a to je otprilike "ćaci" rang.
A mogao je sve vreme i on kao i ovi gore pomenuti da ide od emisije do emisije ili od medija do medija i izjašnjava se kako podržava, i šta bi trebalo da narod radi, a kad voditelji pitaju zašto oni to ne rade, kao npr. Milivojević kod Danice kažu "moja stranka to ne bi trebalo da radi."
Bio bi heroj, ovako je samo Đilasova marioneta razbijene glave, a "znamo" čija je Đilas marioneta.9
u/bamba_kruc 18d ago
Milivojević, Bačulov i Sava su na svim protestima, ne znam o čemu pričaš. Mene lično ne zanima niko od njih kao politička opcija trenutno, jer je evidentno da niko od njih nema snagu niti je doveo Srbiju ovde sada. Studenti su to uradili, zasluzuju postovanje i poverenje, treba im dati prostor i pomoć, a ne kenjati kako ćeš u drugu kolonu ako te ne pozovu, fuj
3
18d ago
Pa dobro, ja znam o čemu pričam. Nikome od njih nije falila dlaka s glave, ali ok. Studenti su novi "Vođa", pa kud puklo da puklo... Bitno je da se ima Vođa, a šta Vođa kaže tako mora biti.
Nemaš ništa da odgovoriš za ovog čoveka o kome govorim, nego mlatiš opšte floskule koje slušam deset meseci "poštovanje, poverenje, dati prostor i pomoć". Vođa i samo Vođa.7
u/bamba_kruc 18d ago
Bukvalno su žrtvovali sve i i dalje to rade. Eno hapse ih upravo po ulicama dok ti i ja ovde kucamo. Digli su mrtvu Srbiju koju je pojela melanholija na noge i probudili u ljudima vatru, dokazali da se može i mora. Izveli rekordni broj ljudi na ulice i to je video ceo svet. Naravno da imaju apsolutno sva prava da očekuju poverenje od nas. Da nije njih, mi bismo posle mesec dana već ćutali nakon tragedije u Novom Sadu, ali su nas oni podsetili da ćutati nije normalno. Zaslužni su za sve ovo što se dešava.
4
18d ago edited 18d ago
Neki od nas nismo ćutali još od 90ih kad su nam ovi danas davali sendviče za put jer nismo bili po njihovoj meri, ali dobro, mi se ne računamo. Tako isto i ovaj Mitrović, već 5 komentar ko jebe čoveka na ulici sa razbijenom glavom zbog podrške studentima kad mu šef stranke nije podržao iste apsolutni bezuslovno...
To je bila moja tema komentara, a ti nastavi sa hagiografijom studentima koji, pored svega dobrog urađenog, od protesta "Ruke su vam krvave" napraviše protest "Kosovo je Srbija."
Ne, sve je počelo 1.11. i ničeg sem toga nije bilo, niti će biti posle toga.
Znači, neverovatno koliko konstantno omalovažavate ljude koji su se godinama pre 1.11. borili za bolju državu (pritom ne mislim na Đilasa, kao što ni moj komentar nije o njemu, niti o opoziciji ucelo) i najebavali žestoko, a koje niko nije slušao jer su "svi isti".
14
u/3Gdura 18d ago
Za Djikija keva rodjena ne bi glasala. Skroz nebitni ljudi koji predstavljaju kvazi opoziciju.
Vec nam je jasno - po mizernom postupanju opozicije koja je dozvolila da drzava ode do ovoga (ZA POJAM AKTIVIZAM NISU CULI) vidimo da su nesposobni ili korumpirani - ne moze im se poveriti nista.
Treba ih iskoristiti maksimalno, kao sto oni nas iskoriscavaju (mi ladno dajemo pare tim klosarima) i isterati iz politike.
4
u/Downtown-Drummer6829 18d ago
Naravno da ne bi, i on to zna. Zato njegova uloga i jeste uloga strašila - A ko da dođe? Đilas? Bolje ih neka ovi, ovakvi kakvi su.
Zašto je to tako, na stranu, možda zasita jeste samo posledica medijske hajke, ali onda uzmeš pa se malo skloniš iz prvog plana, isturiš neko novo lice, deluješ iz pozadine
1
u/PuzzleheadedPay5637 18d ago
Kako mi njih da iskoristimo? Iskreno pitanje jer ne vidim nikakvu korist od njih trenutno
5
u/PuzzleheadedPay5637 18d ago
Ja više ne verujem da neko može da bude toliko glup da samog sebe, a samim tim i društvo koje pokušava da "spasi", nesvesno sabotira toliko dugo, uspešno i konzistentno. Posle bukvalnih godina blamiranja mislim da je preko krajnjeg vremena da se povuku, međutim njihovo uporno odbijanje da to urade, uprkos onome na šta bi ih čast navela, sugeriše da im je ipak stalo samo do sopstvene guzice
2
u/colored_lonely 18d ago
od cega ce ziveti? nista drugo nisu sposobni da rade, samo da se bave politikom, e bas zato ih oterati u kurac kako su studenti i uradili
5
u/Puzzleheaded_Bass673 18d ago
Đilasova ćerka radi u EXPO. Toliko, ajd zdravo!
1
u/dzadzi Zemun 18d ago
Jel to provereno? Treba mi razlog da ga zavanicno zamrzim jer sam cuo price da radi sa zvalavim uveliko.
2
u/Puzzleheaded_Bass673 18d ago
Bilo u raznim novinama skoro. Vidi po netu, rekao bih da jeste. Ja baš sad gledao, ima puno linkova lako ćeš naći.
3
u/dzadzi Zemun 18d ago
Sad videh! Veliki borac, mamu li mu jebem pohlepnu. Sad ga zvanicno mrzim i jasno mi je ko je zapravo!!! Hvala za info
3
u/Puzzleheaded_Bass673 18d ago
Nema na čemu, znam, teško je sve pohvatati jer plivamo u govnima - hvala društvenim mrežama.
2
2
2
u/Acrobatic_Door_2421 18d ago
Od juce topli zec za studente na TW i FB. Digla se kuka i motika.
S tim u vezi, ja sam misljenja da je Djilas jedna od boljih politickih licnosti na nasoj sceni, koji opstaje uprkos lincu kroz koji prolazi godinama.
Njemu je vise stete nanela Marinika Tepic sa svojim zbrzanim izjavama, koje su cesto posledica lose pripreme koju dobija od saradnika, nego bilo ko. Da je ostao sam ili da gura nekoga ispred sebe nekoga ko je sposoban da se ne saplete na svoje izjave, bila bi svakako druga prica.
Ali... cinjenica je da opozicija uporno salje nejasan stav povodom svega, tj. njihov stav nije jasno izrazen, vec se svodi na neke polu-informacije, deluje vrlo muljavo... i zato izgleda da je "kontrolisana opozicija". Znaci, sami su krivi.
Takodje, ne bih glasala za onog Lompara i cudno mi je sto i on nije na snimku.
23
u/qaxent1us Beograd 18d ago edited 18d ago
Ranije sam spomenuo, evo neka bude opet:
Vučićeva pro-zapadna peta kolona u opoziciji:
Dragan Đilas i njegova Stranka slobode i pravde
Pavle Grbović i njegov Pokret slobodnih građana
Dobrica Veselinović i delovi Zeleno-levog fronta (ne ceo ZLF)
Janko Veselinović i njegov Pokret za preokret
Otpadnici od Dragana Đilasa - poslanička grupa Pokret radnika Sloga - Struka
Vučićeva pro-ruska peta kolona u opoziciji:
Miloš Jovanović i njegov Novi DSS
POKS i sve njegove frakcije
Nestorović i njegov pokret Mi - snaga naroda (Nestorović, Pavić)
Otpadnici od Nestorovića Mi - glas naroda (Siniša Ljepojević i Dragan Stanojević)
Niti smrde niti mirišu:
Miroslav Aleksić i njegov Narodni pokret Srbije
Aleksandar Ćuta Jovanović i njegov Ekološki ustanak
Srđan Milivojević i njegova Demokratska stranka
Zdravko Ponoš i njegova stranka Srbija centar (SRCE)
Nemanja Šarović i njegov pokret Ljubav, vera, nada
Obećavajuće, ali treba oprez:
Savo Manojlović i njegov pokret Kreni-promeni
Studentska lista
59
u/milutin_miki Не зовите ме Мики 18d ago
Nemanja Šarović i njegov pokret Ljubav, vera, nada
Није Вучићев, али је исто срање, само друго паковање. Једном радикал, увек радикал.
→ More replies (3)3
u/PuzzleheadedPay5637 18d ago
I meni on daje déjà vu za 2012. kad smo ladno izglasali bivše radikale jer šta bi moglo da pođe po zlu
52
u/baklavoth 18d ago
Milivojevicev DS i Cuta su dali bezuslovnu podrsku studentima i medju retkim su strankama/pokretima u kojima se odlucuje demokratski. Oni nema sta da traze u istom tier-u kao zanimljiv na jutubu ali jos uvek neopredeljen radikal Sarovic, a ni Savo Manojlovic jos uvek nije nista uradio da bude iznad njih
14
4
u/3lijahmorningwoood Beograd 18d ago
Ćutin pokret ima fazon 5 ljudi ali DS se pokazao kao poštena institucija
14
u/ACTPOCBET BATPA 18d ago
Ne znam po čemu je to Savo Manojlović i KP obećavajuć. Populista najobičniji, Vučić za one koji ne vole Vučića.
12
18
u/bn911 18d ago
Odakle ti ovo? Po tebi su svi akteri na političkoj sceni Vučićevi? Verovatno su i studenti... i roditelji... i mi... samo ne znamo.
3
u/qaxent1us Beograd 18d ago
Nisu svi ali kroz godine sam uvideo ko prikriveno sarađuje i odrađuje duplo dodavanje sa Vučićem
8
u/Masalin_light 18d ago
Sve mirise da je Sarovic pao na SNS skute, cenim da ce za izbore i njemu kao sto su i PSG-u SNS ekipa skupljati glasove...
4
u/JumbledRoadblock 18d ago
Sarovic je ocigledno smoren sto su mu sve bivse kolege milioneri a on izduvao karu pa mu ovo zadnja sansa da uzme neki kes...
8
13
u/gmaaz 18d ago
Na osnovu cega si stavio PSG i dobricu/deo ZLFa tu?
→ More replies (2)3
u/qaxent1us Beograd 18d ago
Po potrebi se aktiviraju da daju izjave koje idu Vučiću u prilog, odnosno na koje on kontrira svojim narativom kojim homogenizuje i ograđuje svoje biračko telo.
Npr PSG se pre nekih mesec dana oglasio i pozvao da Srbija prizna genocid u Srebrenici, što je Vučiću poslužilo da se obruši na studente i PSG da rade na tome da Srbi budu proglašeni za genocidan narod (što je naravno izmišljotina ali Vučićevi glasači veruju u to).
6
14
1
u/BArahimus 18d ago
A brate koga zabole sta vucic vise prica. Ili ko mu daje koju municiju. Opozicija rekla nesto ili nista panduri ce glave da nam lome.
7
20
u/First-Hospital3993 18d ago
Meni su i DS na mestu iskreno, deluju dosta zrelije i čistije od prethodnih garnitura. Čak je i s Lutovcem bilo to mnogo bolje nego ranije, tu su po mom mišljenju krenuli na bolji put
18
u/nattsd Populizam je ubio 6. oktobar! 18d ago
Ozbiljno ste kvarni vi iz Kreni-promeni.
-2
u/qaxent1us Beograd 18d ago
Nisam iz Kreni promeni, samo pratim njihov rad i deluju mi najsolidniji od standardnih političkih stranaka i pokreta do sada
15
u/nattsd Populizam je ubio 6. oktobar! 18d ago
Gde pratiš? Na mejlu? U peticijama? Na instagramu? Pošto najviše tamo i postoje.
S obzirom da su pokupili glasove u Bg, ne znam čime se bave.
Kreni promeni ili služba? Ne bih da te vređam i nazivam korisnim idiotom.
→ More replies (2)7
u/ACTPOCBET BATPA 18d ago
Na mejlu?
Srbija 2035…
…nema više sns… nema više konferencija za medije na svim televizijama…
…sve informacije dobijamo iz njuzletera savoa manojlovića…
…svaka fotografija objavljena na internetu mora sadržati žuti KP megafon.
5
9
12
u/GreenTeaWL Црна Гора 18d ago
Opljuva lik svakog opozicionara doslovno...ispran mozak....Vladaj Vučiću 100 god
14
u/JicamaNo8095 18d ago
dobro receno, s tim sto nisam toliko siguran u kreni promeni
8
u/Gloomy_Respect9724 18d ago
Imali su neke glupave ispale ali su uglavnom jako dobri
ZLF su po meni jako slicni u tom delu, samo sto su imali vise ispala
Ali obe stranke su nastale od gradjanskih pokreta i aktivista koji se dan danas bave aktivizmom koji mozete vidite, i rade i na lokalima
→ More replies (21)8
u/Mikile00 Novi Sad 18d ago
Stimca i Aleka Kavčića bih stavio isto u obecavajuce ali oni su sada samo podrska studentima
2
u/qaxent1us Beograd 18d ago
Gledao sam da stavljam aktivne političke stranke i pokrete, odličnih pojedinaca svakako ima
6
u/Intelligent-Chair573 Dorćol 18d ago
A zašto Milivojević i DS ovde gde si stavio?
10
u/qaxent1us Beograd 18d ago
Srđan Milivojević i njegovi iz DS učestvuju i stalno su na protestima, podržali su studentsku listu i prihvatili da se povuku u njenu korist
11
u/Intelligent-Chair573 Dorćol 18d ago
Pa da, i zašto si ih onda smestio tu gde jesi, a ne uz Kreni-Promeni?
→ More replies (3)14
1
u/Sure-League5608 18d ago
Zato što je to stranka koju treba rasformirati i lišiti političkog delovanja, kao i SRS, SPS i SNS. Procesurirati sudski sve koje se može teretiti za brdo krivičnih dela iz navedenih partija, a poduži je spisak. DS je krimi-lopovska stranka, i treba da joj sleduje zajednička sudbina kao i SPSu, SRSu i SNSu.
Higijensko čišćenje političkog brloga podrazumeva ukidanje ovih partija i njihovog čeda, njihov finalni proizvod - SNS.
1
u/Intelligent-Chair573 Dorćol 18d ago
Važi.
1
u/Sure-League5608 18d ago
Naravno da važi, svako ko ima principski problem sa napisanim je tutuban ili simpatizer neke od navedenih stranaka.
1
u/Intelligent-Chair573 Dorćol 18d ago
Ajde ti lepo principski se malo obrazuj umesto što lepiš neosnovane etikete.
4
u/Sure-League5608 18d ago
Principski je ispravno napisano, o, obrazovani čoveče.
Te etikete nisu neosnovane, to je jednostavno pečat našeg vremena. Ko za ovih 25-35 godina nije to uvideo, posle svega, svakako zaslužuje da ga se svrsta u jednu od dve kategorije.
Mnogo zanimljivije pitanje bi bilo: Kome to smeta?
4
u/Intelligent-Chair573 Dorćol 18d ago
Nema potrebe lustrirati sve i svakoga, treba neko posle svega i da se bavi politikom. Demokrate su u Srbiji uvele neke elementarne principe demokratije. Ono što nije valjalo je kasnije prešlo u SNS, i stranka je pročišćena.
3
u/Sure-League5608 18d ago
Ne, DS je krimi-lopovska organizacija, nekažnjena za svoja nedela. Priče o elementima NEKIH principa demokratije je banalna. Još veći debilizam je ova duboko nelogična priča o nekakvom preporođenom DS-u, koju njeni simpatizeri guraju, kako bi oprali ono što je ta stranka radila. Te zaumne priče o lošima koji su prebegli, i "dobrima" koji su tu ostali, takva jeftina idiotarija i podvala, kojoj ne treba ni sekund pažnje posvetiti, kamoli tolerisati. Politička nepismenost i kratka pamet na delu.
Ne, nije ni rečeno da treba lustrirati SVE, već je jasno napisano da se DS, SPS, SRS i SNS moraju rasformirati. NUŽNO je lustrirati i ukinuti te stranke.
7
u/imperipax 18d ago
🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡🤡
Kakva sizofrenija jbt.
Ljudi koji se istinski bore protiv Vucica od samog pocetka, npr ljudi iz ZLF su VUCICEVI LJUDI?
AAAAAAHAHHAHA
2
3
→ More replies (4)1
u/Sure-League5608 18d ago
Nema potrebe za ovolikim raslojavanjem, imaš samo studentsku listu kao relevantan politički faktor u nastajanju, ovo ostalo su dobrano sistemski ljudi, u talu sa režimom na raznorazne načine.
Ovi slobodni strelci, ala Šarulja, razočarani u svoje stado, napustiše ga; njima ni sekund pažnje posvetiti.
Dakle, studentska lista. Sve ostalo je duboko naivno.
3
u/rampaparam 18d ago
Camu sad ovo? Ah da, mlatio ih Djilas po ulicama, kako sam to zaboravila... Uvek u bitnim trenucima, nadje se naki faks sa nekom debilnom izjavom da skrene fokus sa aktuelne teme.
4
u/3lijahmorningwoood Beograd 18d ago
Opozicija: Hoćemo li biti na studentskoj listi?
Studenti: Hoćete :)
1
8
u/WerDaNinja 18d ago edited 18d ago
Nema greska da je opozicija u saradnji sa SNS-om da bi ljudima mazali oci o nekoj demokratiji i izboru.
Djilas za ulogu zrtve dobija ozbiljne pare. Samo podjimo od price da je navodno ukrao 6miliona i nije u zatvoru.
4
u/Hopet28 18d ago
Ogradjiva li se oni vise puta, ali rezim i lazna opozicija ih je konstantno preko medija svrstavala sa laznom opozicijom da bi ove propale politicare i njihove stranke i dalje bile relevantne, dok ni jedan mediji u Srbiji nije hteo da prenosi izjave studenata, vec samo lazne opozicije.
4
u/Bad_me94 18d ago
Lepe vesti. A reditorima koji su me ubedjivali pre par godina da 1 od 5 miliona itd nisu Djilasovi i da su za narod, iserem se u usta. Studenti su popišali i kurtu i murtu
4
u/Brankoone 18d ago
Na kraju ce ispasti da je Radulovic bio u pravu za sve sto je govorio. Pricao je lose o Djilasu skoro isto koliko i o SNS-u, i jos gomilu stvari je govorio, ispade sve tacno.
7
u/bamba_kruc 18d ago
Za mene je on bio potencijal veliki. Vučić je njega uspeo da ugasi lažima i raznim sranjima. Posle se Radule sjebo sa Boškom i Tadićem, to mu baš nije trebalo...
1
u/OrganismStar 18d ago
Taj je isti kao i ovi. Veliki na rečima, a kad trebaju dela, užas. Znam iz ličnih iskustava, na samom početku DJB, kada je tamo bila Macura. I, gde je i s kim sada Macura, he-he? Igrači za zaluđivanje.
Samo su dela bitna, nikakve reči.
4
u/Sure-League5608 18d ago
Tako je, momentalno, jasno i nedvosmisleno se ograditi od Đilasa, Tepićke, Jovanovića, DS pacova Milivojevića, Aleksića, Nestorovića, i ostalih kvazi opozicionih parazita.
Ne nasedati na populističke poteze bilo kog od pomenutih, njihovim dodvoravanjima studentima, ili laprdanjima u prazno. Ne treba im suditi po tome da li podržavaju ili ne studente i studentsku listu, već im suditi po osnovu onoga šta su radili dok su bili na vlasti i/ili kakvi su bili kao opozicija svo minulo vreme (a bili su jaaaaako lojalna opozicija, pravi....lojalisti, istinski).
3
u/Downtown-Drummer6829 18d ago
Pojedincima iz određenih opozicionih partija svaka čast, jesu na ulicama i uz narod, ali to ne znači puno.
Sa druge strane, to što opozicione partije, pa makar samo par njih, nisu smogle snage da stanu u isti kadar i tako, zajednički, makar samo osude ovaj nacizam koji živimo (da ne govorimo o nekom ozbiljnijem nastupu ili platformi), predstavlja najveću sramotu u istoriji političkog života u Srbiji, i kao takve će ih istorija i pamtiti.
Bitnije im je da po internetu negoduju i pišu tirade o tome kako su zaslužili nešto svojom borbom u prethodnom periodu.
Tu zaista više nije bitno da li su uz režim, spavači, sujetni ili nesposobni. Jednostavno ne zaslužuju ni trunku poštovanja i podrške.
1
u/pexx__91 18d ago
Da tebra, kako su svi tihi poslednjih par dana, nema nikog na ulici.. samo Milivojevića sam video
3
u/Historical-Try1514 18d ago
Нема помоћи. У коментарима је Џилас највећи кривац. Убедили су вас! Поред свих осталих њега извлаче пошто му је конкуренција.
7
u/Maleficent_Cod6590 18d ago
Niko nas nije ubedio, dovoljnon je da vidiš tri stvari. Prvi kad je bilo gusto 2020. zbog korone i kad su rasisani izbori, bilo je gusto da sns ne izgubi vlast, jer je vučić zbog lok dauna naterao građane da budu besni. Tu je u pomoć priskočio đilas i bojkotom je izbušio izbore i omogućio čistu Skupštinu naprednjacima, nakon koje su doneli neke zakone koje su nam otežali život, jer je imao skoro 100% većinu (ako se ne varam 3-4 poslanika su bili "opozicija").
Pravi Beograđanin nikad neće mu oprostiti odlazak na kanabe kod vučića nakon gradskih izbora 2023. godine. Rezultat je bio pata-pata, opozicija je imala realne šanse na ponovljenim izborima, ali gle čuda! đilas sa satelit strankom (Ponošem) i dss-om rešava da bojkotuje izbore i tako buši opoziciju koja je totalno poražena i plus gubi neke opštine u gradu (inače na decembarskim izborima opozicija je imala pobedu). Takođe isto radi i u još nekim gradovima Srbije, na primer u Nišu, gde su imali pobedu da nije izbušio izbore.
I na kraju poslednji skandal - njegova ćerka zaposlena u firmi koja dobija tendere od strane sns-a. Ne može me niko uveriti da je ovo slučajno i da dotična nije mogla da se zaposli bilo gde ovde, čak i to što joj je tata lider opozicije. Dodatni plus je činjenica da su jako dobri komradi sa Šaperom koji je vlasnik firme gde radi njegova ćerka.
Bonus: Vodio je KSS dok je na vlasti bio vučić.
1
u/Keljmenc 18d ago
Znači bojkoti izbora i odlazak na kanabe i ćerka gde radi su krivi za sve?
Ne interesuje te onaj što je dogovorio bojkot pa ipak izašao na izbore? To ti je ok? Izda pizda si čuo nekad za to?
Bate ne volim ga ni ja ali daj neki realan razlog.
Bus plus? Jebeni bus plus ste našli kao najveći problem?
2
3
u/Zestyclose-Nose-1961 18d ago
To su ljudi koji rade za sns, ucinice sve kako bi otezali izbore. Zato ja do sada nikada nisam video da djilas, miki iki onaj ostatak retardirane opozicije poziva narod da se pridruze u nekom studentskom skupu, ili da sada izadju na ulice?
2
u/rampaparam 18d ago
Pa ono, imas jedno 30 klipova poslednjih dana sa Mikijem na ulici, snimali ga razni ljudi, onda onaj iz SSP-a sto su mu razbili glavu pendrekom. Ocigledno ne pratis aktuelna desavanja.
2
u/Zestyclose-Nose-1961 18d ago
Video sam vest za tog lika što su mu razbili glavu ali previše mi se čine mlako svi opozicionari. Ne pratim ih baš istina ali zar ne bi trebalo da se pravi haos u skupštini svaki dan sa zahtevom da se raspišu izbori, na koji god način mogu i smeju da naprave taj "haos"
1
u/rampaparam 18d ago
Vidim da ne pratis. Kojoj skupstini?
1
u/Zestyclose-Nose-1961 17d ago
Onoj u kojoj se za 9 meseci desio samo jedan incident, koji je takodje bio srednje očajan i izgledao je bukvalno se suprotno od onoga kako je trebao
1
u/rampaparam 17d ago
Gde si ti video skupstinu? Sta radi predsednica skupstine? Da li t imas pojma uopste kako to funskcionise?
4
3
2
u/tigercub_QB 18d ago
Beograđani, da vas podsetim: Đilas je kao gradonačelnik Beograda uveo BusPlus - najštetniji i najskuplji sistem naplate karata po GSP, gde je sns ekipa obećala da će to ukinuti ako pobede. To je široku masu najviše i kupilo da glasaju za njih.
Plot twist: BusPlus je nastavio da postoji, hulja preuzela štafetu.
1
u/lordiaco 18d ago
A OVAJ ŽUTI PROLIV JE JOŠ GORI OD ONOG NAŠEG PSIHIĆA, PAZITE SE OVOG ŽUTOG JER AKO ON DOĐE BLIZU VLASTI SRBI SU TEK ONDA OBRALI BOSTAN
240
u/Altruistic_Way4779 18d ago
Fala Sebastijanu